Роботу методичної комісії очолює її голова, викладач  фізики і математики вищої категорії
                        Давидова Раїса Олексіївна.
   Методична комісія викладачів загальноосвітніх предметів     налічує 18 педагогічних працівників. 
   З них: вищу освіту мають 18 викладачів; середньо –  технічну – 1 викладач.
Категорії:
вища – 10 викладачів;
перша – 3 викладача;
друга – 3 викладача;
спеціаліст – 2 викладачів.
викладач-методист – 2 чол.

СКЛАД КОМІСІЇ:

  • Скрипник С.Ф.- методист
  • Стромило О.І. – викладач
  • Кузуб Є.М.. – викладач
  • Гоєнко Л.М. – викладач
  • Рябич В.М. – викладач
  • Овчар А.С. – викладач
  • Скринник О.В.- викладач
  • Лопушенко І.П. – викладач
  • Федорова М.В. – викладач
  • Бондаренко Т.І. -викладач
  • Вербівський В.Е. – викладач
  • Грицак І.М. –викладач
  • Іващенко І.В. -викладач
  • Харлінська З.Є – викладач
  • Стромило О.І . – викладач
  • Бегейма Т.Д. – викладач
  • Сакун О.П. – викладач 

 Головною функцією методичної комісії є ознайомлення педагогів із сучасним станом і перспективами розвитку професійно-технічної освіти, передовим педагогічним досвідом, поглиблення знань педагогічних працівників загальноосвітніх предметів з термінами зі спеціальностей, які здобувають учні в училищі та суміжних дисциплін, постійне підвищення їхнього загальнокультурного рівня. 

Методична комісія викладачів загальноосвітніх предметів у 2019-2020 н.р. працює над єдиною методичною проблемою:

Підвищення ефективності уроку шляхом творчого пошуку та професійної спрямованості навчання

У 2018-2019 навчальному році проведено 11 засідань методичної комісії загальноосвітніх та загальнотехнічних дисциплін. Робота методичної комісії носила як теоретичну, так і практичну спрямованість. Протягом 3 років методична комісія загальноосвітніх та загальнотехнічних дисциплін працює над реалізацією методичної проблеми «Підвищення ефективності уроку шляхом творчого пошуку та професійної спрямованості навчання».

 Мета:

  • оволодіння викладачами сучасними формами і методами навчання та виховання;
  • підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників;
  • підвищення якості проведення уроків та якості знань учнів;
  • поповнення КМЗ забезпечення предметів та уроків.

Із метою реалізації головних положень науково-методичної проблеми й упровадження в практику роботи освітніх інноваційних технологій у поточному році було організовано та проведено методичні семінари, засідання МК, організовано роботу творчої групи: «Бінарні уроки фізики як засіб до підвищення якості знань учнів» (керівник Давидова Р.О.). За поточний рік проведено 5 відкритих бінарних уроків. Один із них з фізики та спецтехнології  який провели викладачі Давидова Р.О. та Дробаха І.О. для викладачів фізики і математики ПТНЗ області 26.03.2019р.

У поточному році в рамках реалізації єдиної методичної проблеми було змінено порядок проведення атестації педагогічних працівників. Зміни спрямовані на всебічне комплексне оцінювання педагогічної діяльності, за яким визначаються відповідність займаній посаді працівника, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

          У поточному році на належному рівні були проведені відкриті уроки на тему:

– «Будова та принцип дії акумуляторної батареї», бінарний урок фізики та будови автомобіля, викладачі  Кривенко О.І., Давидова Р.О.

– «Магнітне дуття», бінарний урок, викладачі Давидова Р.О. Дробаха І.О.

– «Підприємство в системі ринкових відносин», урок з основ економіки, викладач Харлінська З.Є.

– «Початок агресії більшовицької Росії проти УНР. Четвертий Універсал УЦР. Бій під Крутами». бінарний урок історії України та української літератури, викладачі Грицак І. М. та викладач української літератури Овчар А. С.

У 2018-19 н.р. багато учнів взяли участь у обласних та регіональних конкурсах:

  1. Обласний літературний конкурс «Відлуння заповітів земляків». ІІІ-є місце посіла учениця групи 5/16 Іванютенко Карина(викладач Овчар А.С.)
  2. Обласний історичний конкурс «Ми діти твої, Полтавщино, вивчаємо віхи твої». І-е місце посіла учениця групи 5/16 Севостьянова Валерія(викладач Лопушенко І.П.)
  3. Обласний мовно-літературний конкурс ім. Т.Шевченка 5-е місце посів учень групи Т-2/18 Хрома Владислав (викладач Овчар А.С.)
  4. Переможницею міської вікторини з питань історії, географії, економіки та культури Республіки Молдови стала учениця першого курсу Клєстова Катерина, гр.5/18, (викладач суспільних предметів Лопушенко І.П.).
  5. Обласна олімпіада з креслення (квітень) ІІ місце посів учень групи 1/17 Стогній Кирило, викладач Бегейма Т.Д.

 

    Друкувались у періодичних виданнях:

– Кузьменко А.В., Грицак І.М., Гула О.Л., Іващенко І.В., Крат Я.Ю. (інформаційний вісник «Освітній простір»)

– Грицак І.М. «Краєзнавчий матеріал Полтавщини на уроках історії» (всеукраїнський журнал «Профтехосвіта» №12),

– Давидова Р.О. стала співавтором обласної збірки математичних задач професійного спрямування та методичного посібника з методики проведення бінарних уроків.

    Учні училища приймали участь у:

– міжнародному математичному конкурсі Кенгуру (47 учнів),

– міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» (10 учнів)

Розроблено міні-посібники для учнів та викладачів:

– з історії України «Події, факти, дати», викладач Грицак І.М.

– «Робочий зошит з креслення», викладач Бегейма Т.Д.

– «Позакласні заходи з економіки», викладач Харлінська З.Є.

–  «Диктанти професійної спрямованості» викладач Овчар А.С.

       У поточному навчальному році на базі нашого навчального закладу було проведено  обласний семінар викладачів фізики і математики  (26.03.2019р.).

У семінарі викладачів фізики та математики взяли участь:

– Скрипник С.Ф.(презентація навчального закладу);

– Давидова Р.О., Дробаха І.О. (проведення відкритого уроку з фізики та спецтехнології).

У поточному навчальному році були проведені тижні із ЗОП, а саме:

–   Тиждень суспільних дисциплін;

–   Тиждень математики, фізики та астрономії;

–   Тиждень іноземної мови;

–   Тиждень біології та хімії;

–   Тиждень правознавства.

 

Викладачі загальноосвітньої підготовки використовують такі інноваційні технології: бінарні уроки фізики та спеціальних предметів(Давидова Р.О.); професійна спрямованість уроків (Скрипник С.Ф., Давидова Р.О., Бондаренко Т.І., Гоєнко Л.М.); проектні технології (Лопушенко І.П., Кузьменко А.В.), опорні конспекти як ефективний засіб вивчення матеріалу (Срипник С.Ф., Гула О.Л., Скрипник Л.В.).

4 роки поспіль викладачі загальноосвітніх предметівзпрацюють над інноваційним проектом на тему: Розробка та випуск міні-посібників для учнів.

Так розроблено міні-посібники для учнів та викладачів:

  • Історія очима людини(Лопушенко І.П.)
  • Математика у професії кухар(Скрипник С.Ф., впроваджено до вивчення в ПТНЗ області)
  • Ігрові методи на уроках суспільних предметів(Лопушенко І.П.)
  • Опорні конспекти на уроках геометрії(Скрипник С.Ф.)
  • Як зробити урок сучасним(Гоєнко Л.М., впроваджено до вивчення в ПТНЗ області).
  • Бінарні уроки фізики та спеціальних предметів як засіб до підвищення якості знань учнів(Давидова Р.О.)
  • Кросворди на уроках фізики(Давидова Р.О.)

Дієвою формою обміну досвідом роботи є відкриті уроки та виховні заходи.

    Позакласний захід для трьох груп з професії “Кухар, офіціант” проведено викладачем математики Срипник С.Ф. та викладачем ТПЇ Скрипник Л.В. на тему: Математика у моїй професії.

  •     Бінарний урок фізики та слюсарної справи в групі 4/14  з теми «Клепання», викладачі Давидова Р.О. та Кучерява СЛ. (професійна спрямованість, використання інформаційно-комп’ютерних технологій)
  • Бінарний урок з будови автомобіля в групі Т-1/14  з теми «Система запалювання»  та фізики викладачі Кривенко О.І.,
  • Давидова Р.О. (між предметні зв’язки, використання інформаційно-комп’ютерних технологій) 
  •  Бінарний урок спецтехнології зварника з теми «Технологія складання поліетиленових труб» в групі 3/13 та фізики, викладачі Гулий Р.Ю., Давидова Р.О. (між предметні зв’язки, використання інформаційно-комп’ютерних технологій)
  • Урок-подорож  з правил дорожнього руху на тему «Обов’язки і права велосипедистів», викладач Кривенко О.І.
  • Бінарний урок математики та ТПЇ на тему «Паралельність прямої і площини», викладачі Скрипник С.Ф., Скрипник Л.В.(професійна спрямованість, використання інформаційно-комп’ютерних технологій)
  • Урок  виробничого навчання в групі 5/15 з теми «Приготування дріжджового тіста», майстер в/н Первій Л.В., викладач Скрипник Л.В.(використання інформаційно-комп’ютерних технологій)
  • Урок-проект з  виробничого 
  • навчання в групі Т-1/14 з теми  «Обпилювання плоских поверхонь». Майстер Мандригеля Л.М.(використання регіонального компоненту)
  • Виховний захід для першокурсників з теми «Патріотизм – мода чи самосвідомість нації?», викладач Дарій Ж.В.(національно-патріотичне виховання).
  • Відкритий урок геометрії на тему: Паралельність прямої і площини, викладач Скрипник С.Ф.

 Із статтею «Використання інтерактивних методів роботи з учнями на уроках історії» викладач Лопушенко І.П. взяла участь у VІ Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення»  Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти», м.Київ.

У поточному році продовжується впровадження інноваційного проекту на тему: Розробка міні-посібників для учнів та викладачів.

Термін реалізації проекту: 2015-2018рр.

Впроваджується інноваційний проект на тему: Бінарні уроки фізики та спеціальних предметів як засіб до підвищення якості знань учнів

Термін реалізації: 2016-2018 н.р.

До методичних надбань викладачів комісї належать розробки різноманітних конкурсів, бінарних та інтегрованих уроків, заняття-вікторини, різноманітні конкурси та змагання. Результатами роботи є як активність на уроках, так і інтерес учнів до вивчення предметів загальноосвітнього циклу.

      Важливим завданням методичної та навчально-виховної роботи викладачів комісії є поглиблення теоретичних основ навчання, які б забезпечували єдність навчання, виховання і розвитку особистості майбутнього фахівця і активізації його пізнавальної діяльності. Для цього урізноманітнюються форми, методи та засоби організації навчальних занять: фронтально-колективна, самостійно-індивідуальна чи групова форма роботи; проведення лабораторних та практичних занять з використанням експериментальних завдань проблемно- пошукового характеру, забезпечення диференційованого підходу у навчанні, комп’ютеризація навчального процесу з використанням широкого спектру програмного забезпечення.

      Викладачі у навчальному процесі поєднують педагогічний такт та вимогливість, принциповість та доброзичливість, проводять заняття на належному професійному рівні з застосуванням інноваційних технологій, є хорошими наставниками для наших учнів.

  • Share :