Course Details

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled.

Машиніст електровоза

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 4,67 out of 5)
Loading...
admin

Машиніст електровоза

Основними видами тяги на залізницях є тепловози та електровози, які прийшли на зміну паровозам. Тепловоз – автономний локомотив, первинним двигуном якого є двигун внутрішнього згорання, найчастіше дизельний. Електровоз – неавтономний локомотив, що приводиться в рух електродвигунами, встановленими в ньому і отримують електроенергію з зовнішньої електромережі через тягові підстанції та контактну мережу або від акумуляторів, встановлених на електровозі.

Історична довідка. Спроби використовувати електричну енергію для механічної роботи робилися з початку XIX століття. Досліди Б. С. Якобі, проведені в 1834 із зібраним їм електродвигуном, оснащеним обертовим якорем, мали важливе значення для створення автономних видів електричної тяги. Одночасно в США, Німеччині, Франції проводилися досліди з переміщення макетів екіпажів за допомогою електричних двигунів. При перших поїздках досвідчений електровоз досяг швидкості 30 км/год. Професія помічника машиніста тепловоза появилася через деякий часи після будівництва першого тепловоза. Майже століття пройшло з того часу, як виникла ідея створення дизельного локомотива. За цей час тепловози пройшли довгий та важкий шлях розвитку і тепер широко застосовуються на залізницях.

Професійна діяльність. Машиніст електровоза керує рухом електропоїзду, оцінює технічний стан складу і при необхідності усуває несправності. Працює спільно з помічником машиніста тепловоза, електровоза, які слідкують за ходом рухомого складу, станом залізничної колії, сигналами та станом електричної мережі на електрифікованих залізницях. Поряд з основною професією, машиніст має професію слюсаря з ремонту рухомого складу, яка допомагає йому уникнути неполадок. Машиністу потрібно мати залізне здоров’я: управляти електропоїздом – робота шкідлива. Професія вимагає відмінного стану здоров’я, що є запорукою безаварійної роботи в пізній час доби, уваги, відмінного слуху і зору, швидкої і точної реакції, твердих знань з фізики, математики.

Не випадково робочий день машиніста (або ніч) починається з обов’язкового медогляду: перевірки тиску, температури, серцевої діяльності, тесту на алкоголь. На машиніста тепловоза, електровоза, як і на помічника машиніста тепловоза, електровоза лягає відповідальність за забезпечення безпеки руху рухомого складу. Щоб кваліфіковано провести поїзд вагою до 10 тисяч тонн, потрібно мати чимало знань та навичок: вибір оптимальної швидкості руху, спостереження та дотримання вказівок сигнальних знаків на шляху прямування, якісна підготовка тепловозу до рейсу – це не повне коло задач машиніста та його помічника.

Випускники працевлаштовуються на ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат» а підприємства Укрзалізниці.