Очолює комісію Загребельна Яна Юріївна, викладач художньої культури, хімії та біології.

         До складу методичної комісії з виховної роботи входить 30 педагогічних працівників.

        Методична робота членів комісії сконцентрована навколо роботи за єдиною методичною проблемою:

      Розвиток творчої особистості учня, як шлях до формування інноваційної особистості

          Мета роботи:

– удосконалення методичної майстерності класного керівника та майстра в/н, спроможного компетентно здійснювати виховну діяльність;

– розвиток учнівського самоврядування;

– впровадження ППД з виховної роботи;

– підтримання та укріплення училищних традицій, що сприяють створенню загальноучилищного колективу;

– робота з учнями, які потребують додаткової уваги;

– формування особистісних рис молодих громадян України;

– робота над поповненням комплексно-методичного забезпечення виховної роботи.

У 2018-2019 н.р. робота методичної комісї з виховної роботи ВПГБУ  буде спрямована на реалізацію питання «Розвиток творчої особистості викладача та учня, як шлях до формування інноваційної особистості».

      Робота класних керівників, майстрів в/н училища спрямована на:

  •  формування в учнівських колективах престижності праці, підвищення ролі робітничих професій, розуміння їхнього значення в особистісному розвитку та місце у соціально-економічному розвитку держави;
  • збереження національної культури, традицій та звичаїв народів, що проживають в Україні, підтримку почуття національної самосвідомості у поєднанні з розумінням місця і ролі свого народу і країни в розвитку світової культури;
  • розвиток творчих можливостей і здібностей учнів;
  • виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;
  • розвиток конкретних інтелектуальних, вольових, емоційних, фізичних здібностей та якостей вихованців;
  • виховання особистості в колективі; формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, вміння дипломатично виходити з конфліктних ситуацій;
  • використання можливостей учнівського самоврядування у вихованні активної соціальної позиції учнів, розвитку їх уміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення;
  • впровадження сучасних виховних систем у педагогічну практику.

Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

 

Форми проведення виховної роботи:

– загальноучилищні лінійки;

– виховні години;

– зустрічі з відомими людьми;

– читацькі конференції;

– диспути, тематичні та розважальні вечори;

– ігри, свята;

– турніри;

– волонтерський рух та ін.

 

  • Share :